Thursday 9 November 2017

Hiili Kauppa Järjestelmä Australiassa


Hiilivero ja päästökauppajärjestelmä Mitä eroa on. Jotkut ohjelmat pyrkivät torjumaan pilaantumista asettamalla vastuuta hiilidioksidia tuottaville yrityksille, mutta ne kulkevat sen hyvin eri tavoin. Mikä on hiiliveron ja ETS: n välinen ero? Työministeriö on käynnistänyt 1. helmikuuta 2012 hiilidioksidipäästöjen vähentämisongelman ratkaisemisen ongelman Australiassa, joka tuottaa yli 25 000 hiilidioksiditonnia, ja tällä hetkellä veloitetaan 25 40 tonnia lähetettyä tonnia kohti ja maksetaan Australian hallitukselle. kannustaa yrityksiä leikkaamaan haitallisia kasvihuonekaasupäästöjä vähentääkseen toimintakustannuksiaan. Liittovaltion mukaan noin 75 000 yritystä maksaa hiiliverosta tai vastaavasta päästövähennysjärjestelmästä. Kahdessa ensimmäisessä vuodessa hiilidioksidiverotus nosti noin 15 4 miljardin bruttotulot. Hallitus sanoo, että hiilidioksidiveron poistaminen päästökauppajärjestelmällä vähentää kotitalouksien energiakustannuksia, koska se sanoo, että hiiliveroa siirrettiin veronmaksajille. Se myös sanoo, että veronalennukset lisäävät talouskasvua ja lisäävät maailmanlaajuista kilpailukykyä. Emissiosijoittajana. Kun hiilidioksidiverotus maksaa yrityksiä hiilidioksidipäästöjen määrällä, se ei rajoita niiden määrää, jonka he voivat päästää. mutta hiili ei ole hinnoiteltu tonnilla. Sen sijaan olisi olemassa kynnys siitä, kuinka paljon hiilidioksidia voidaan päästää. Se myönnetään yrityksille lupien avulla jokaiselle tuottamalleen hiilidioksiditonnille, jolloin ne voivat lähettää tietyn määrä, joka perustuu tavallisesti tuottamiin päästöihin, mutta se ei voi ylittää kynnysarvoa. Jos yritys tarvitsee enemmän päästölupia, se voi ostaa ne yritykseltä, joka vaatii vähemmän käyttöoikeuksia. Näin yritykset joutuvat maksamaan enemmän saastuttavia ja muita palkitaan vähemmän hiilidioksidipäästöjä. Vuonna 2015 hiilidioksidiveroa säännellään siirtymään päästökauppajärjestelmään, mutta ympäristöohjelman tulevaisuus on epävarma. Ympäristöministeri Greg Hunt on sanonut, että e-kauppajärjestelmä ei ole Koalitionin politiikka, mutta hallitus olisi avoin keskusteluille. Lähtö Sharon Beder, Tokenin ympäristöpolitiikka jatkuu Australiassa, Tyynenmeren ekologi 18, talvi 2009, s. 45-48. Tämä on lopullinen versio, joka on julkaistu vähemmälle toimittajien muutokset saattavat olla myöhemmin tehty. Sharon Bederin muut julkaisut. Australian kansalaiset valitsivat Rudd-hallituksen toivon, että se suojelisi ympäristöä ja ryhtyisi toimiin ilmaston lämpenemisen osalta, DR Sharon Beder toteaa, mutta sen sijaan se edistää päästökauppajärjestelmää todisteet siitä, että tämä saavutetaan vähän lukuun ottamatta korkeampia hintoja kuluttajille. Kun Australialaiset kävivät marraskuussa 2007 äänestyksiin, he äänestivät puolueelle, joka halusi tunnustaa ilmaston lämpenemisen uhkan ja lupaavansa tehdä jotain siitä. Kuitenkin Ruddin hallitus näyttää olevan kiinnostunut vähän enemmän kuin symbolisia eleitä äänestäjien rauhoittamiseksi Ensimmäinen näistä oli ratifioida Kioton pöytäkirja, jossa Australia sitoutui jotta kasvihuonekaasupäästöt pysyisivät 8 prosentin lisäyksellä vuoden 1992 tasolle. Ruddin hallituksen pyrkimys kasvihuonekaasujen vähentämiseen on päästökauppajärjestelmä, jonka otsikkona on hiilipäästöjen vähentämisjärjestelmä. Päästökauppa on järjestelmä, jonka tavoitteena on pitää kustannukset australialaiselle teollisuudelle minimiin sen sijaan, että saavutettaisiin nopeat ja merkittävät muutokset, jotka ovat tarpeen maapallon lämpenemisen estämiseksi. Alusta alkaen hallitus on keskustellut tästä järjestelmästä sen suhteen, kuinka paljon se vahingoittaisi ja kuinka tarpeellista se on. saada viesti on oikeastaan ​​vain ikkuna pukeutuminen järjestelmään, joka maksaa hyvin vähän ja saavuttaa vielä vähemmän. Liittovaltion ja valtion hallitukset tilasi uusliberalistinen taloustieteilijä Ross Garnaut tarkastelemaan todennäköisiä vaikutuksia ilmastonmuutoksen ja suosittelevat poliittisia vastauksia Garnaut on professori myös ANU Lihir Gold Co: n ja Ok Tedi Mining Limitedin johtaja, molemmat toimivat PNG: llä konsultoimalla haitallisia ympäristövaikutuksia Aikaisemmin hänen uransa aikana Garnaut oli 1980-luvulla Hawke-hallituksen vaikutusvaltainen taloudellinen neuvonantaja edistää uusliberaalisia politiikkoja, kuten vapaakauppaa, rahoitusmarkkinoiden vapauttamista ja dollarin kellumista. Myöhemmin hänestä tuli Exxonin neuvonantaja. Hän on myös jäsen Kolmannen komission valinnanvaraa. Garnautin valinnassa ilmastonmuutoksen tarkistuksen selkeänä tavoitteena oli varmistaa, että liike-elämän etuja kiinnitettiin ensisijaisesti ja että hänen politiikkasuosituksensa olisivat markkinapohjaisia. Sen vuoksi ei ole yllättävää, että Garnaut suositteli päästöjä että EU: n päästökauppajärjestelmä otettiin käyttöön vuonna 2005. Analyytikot uskoivat, että monet hallitukset olisivat olleet liian antelias myöntäessään lupia paikallisille yrityksille, koska he pelkäsivät paikallisten toimialojensa olevan kilpailuhaitta, jos heidän tarvitsi ostaa ylimääräisiä lupia. Ilex Enen tutkimus että kuusi EU: n jäsenvaltiota tutkivat WWF: n tutkimukset eivät löytäneet yhtäkään niistä, jotka olivat määrittäneet tavanomaisesti tavanomaisesti pidemmälle meneviä rajoituksia, jotta ne eivät täyttäisi sovittuja Kioton velvollisuuksiaan 1 Koska päästöoikeuksia ei ollut suuressa kysynnässä, markkinat avasivat 8 euroa tonnilta ja laskivat noin 23 euroa muutamaa kuukautta myöhemmin, paljon vähemmän kuin on tarpeen kannustaa vähentämään päästöjä. 2 Silti Garnaut suositteli lupia myydä Australiassa vuonna 2010 vain 20 tonnia vuodessa, mikä nousee vuosittain vain 4 prosentilla. 3. On väitetty, että yksi syy päästökaupan epäonnistumiseen Euroopassa oli se, että lupien alustavat myöntämiset olivat ilmaisia, joten Garnaut suositteli vapaiden lupien myöntämistä. Toisaalta, kun teollisuus on edistynyt voimakkaasti, noin 45 prosenttia Australian lupakirjoista annetaan ilmaiseksi teollisuusyrityksille altistuvien energiatehokkaiden yritysten kanssa. Yritysten lobbaus on myös varmistanut, että päästörajoitus on niin pieni, että se on naurettava. Hallitus päätti alun perin 5 minuutin jos vuoteen 2020 mennessä ei päästä kansainväliseen sopimukseen ja 15 prosenttiin, mikäli neuvottelusta Kööpenhaminassa myöhemmin tänä vuonna. Se on sen jälkeen johtanut teollisuuden painostukseen ja viivästyttää järjestelmän aloittamista vuoteen 2011 asti ja säilytti 5 prosentin ylärajan ja kasvatti 15 prosenttia 25 prosenttiin oletettavaksi korvaukseksi myöhäisestä käynnistyksestä. Muita kompromisseja ovat hiilidioksidilupien alhainen kiinteä hinta, joka on 10 tonnia aluksi, sekä vapaiden lisenssien luovuttaminen. The Economist - lehden toimitukselle, viitaten Yhdysvaltojen ehdotettuun päästökauppajärjestelmään, sovelletaan yhtä hyvin Australian järjestelmään. Laskun heikentyminen kuvaa erästä keskeisintä kapasiteetin ja kaupan järjestelmiin liittyviä ongelmia. Ne ovat monimutkaisia, epäselviä ja siksi alttiita hevoskaupalle. päästöoikeudet voidaan jakaa yhteen aulaan, toinen toiselle ja pian järjestelmän tehokkuus on katkaistu. 4. Jos laajentunut taantuma on päättynyt, päästöt voivat laskea jopa yli 5 prosenttia senttiä ilman päästökauppaa, mikä tarkoittaa, että päästökauppa ei ole saavuttanut mitään Garnaut huomautti, että vaikka kansainvälinen sopimus saavutettaisiin, sillä pyritään ainoastaan ​​maailmanlaajuisten päästöjen vakauttamiseen 550 ppm: ssä, ja nykyiset päästöt ovat 455 ppm: n CO 2 - ekvivalenttina kaikkien kasvihuonekaasujen kaasut Vakautuminen 550 ppm: n tasolla johtaa todennäköisesti korallin 44-87 prosentin kuolleisuuteen, 8-39 prosenttia lajikkeisiin, jotka ovat vaarassa kuolla sukupuuttoon, ja 12-77 prosentin todennäköisyydestä Grönlannin jäätikön palautumattomasta sulamisesta. 25 prosentin päästöraja, päästökauppajärjestelmä on todennäköisesti tehottomana Päästökauppa perustuu ajatukseen siitä, että jotkut yritykset vähentävät päästöjään muilla tavoin ja ovat siksi kustannustehokkaampia, jotta markkinat voivat päättää päästövähennyksistä että hallitukset vaativat yhdenmukaista alennusta koko teollisuudessa Yritykset, jotka pitävät kalliina päästöjen vähentämisessä, pystyvät ostamaan päästölupia. Sen sijaan ne, jotka voivat vähentää päästöt voivat halutessaan myydä ei-toivotuilla luvuillaan. Tämä voi olla hyväksyttävää, jos tarvitaan vain rajoitettua saastumisen vähentämistä eli jos vähennykset voidaan rajoittaa siihen, mitä voidaan tehdä halvalla. Päästökauppa ei kuitenkaan ole järkevää, jos huomattavia vähennyksiä tarvitaan. että jotkut yritykset eivät välttämättä pysty tekemään näitä kalliita vähennyksiä kokonaiskustannusten minimoimiseksi. Tämä ilmeni Saksassa, kun se katsoi sappidirektiivin täytäntöönpanemiseksi. Saksan ohjelman tavoitteena oli SO2: n 90 prosentin vähennys vuosina 1983-1998 Vertailun vuoksi SO2-luvan päästökauppajärjestelmän tavoitteena oli vain 50 prosentin vähennys vuoteen 2010 mennessä. Tämä tarkoitti sitä, että Yhdysvalloissa voimalaitoksilla oli paljon enemmän mahdollisuuksia löytää halvempaa tapaa kun taas Saksassa jokaisella voimalaitoksella oli vain vähän valinnanvaraa, mutta kasviensa jälkiasennetaan savukaasujen rikinpoistolla Tämä ei merkinnyt mahdollisuutta kaupankäyntiin Saksassa. 6. US Acid Rain Cap and Trade - järjestely on johdonmukaisesti mainittu menestyksenä, koska se saavutti päästövähennykset vähäisin kustannuksin, mutta miten nämä vähennykset vertailevat mitä voidaan saavuttaa perinteisten säädösten avulla Yhdistyneen kuningaskunnan ympäristövirasto totesi vuonna 2003, että Yhdysvalloissa rikkipäästöt ylittivät EU: n jäsenvaltioista 150. 7. Australian päästökauppajärjestelmä saattaa nähdä sähkön ja teollisuustuotteiden hinnan nousevan, mutta tämä ei ole takeita siitä, että markkinat investoivat hiilivapaisiin vaihtoehtoihin. Näin on erityisesti, kun monet saastuttajat saavat luvat ilmaiseksi ja muut voivat siirtää ylimääräisiä kustannuksia kuluttajille, joista monet korvaavat hallitus korkeampien elinkustannusten takia Toinen syy, jonka mukaan yritykset eivät todennäköisesti investoida tuotannon muutoksiin, ja uusiutuva energia on se, että Rudd Yritykset voivat näin ollen pystyä kompensoimaan kaikki päästöt, joita niillä ei ole lupaa, maksamalla hiilidioksidipäästöjä muualla. Näihin voivat kuulua puiden istutukset, joiden on tarkoitus imeä hiiltä, ​​uusiutuvia energialähteitä koska nämä ovat kalliimpia kuin päästöluvat, kaatopaikkakaasujen louhinta ja vanhojen, likaisten kasvien sulkeminen. Näiden hiilen vähennysten on tarkoitus olla muita kuin muuten tapahtuneet. Tähän mennessä eurooppalaiset yritykset ovat olleet tärkein ostaja hiilidioksidipäästöjä kansainvälisesti, koska ne ovat olleet osa päästökauppajärjestelmää. Tällaiset korvaukset ovat olleet paljon halvempia kuin kotitalouksien hiililuvut, ja niitä on pääasiassa tuotettu Kiinassa, Intiassa, Brasiliassa ja Chilessä. Kuitenkin on monia kysymyksiä siitä, vähentää kasvihuonekaasuja pitkällä aikavälillä On jopa hiilen kriittisiä vaatimuksia muokkaukset selittävät, miten ne vähentävät kasvihuonekaasupäästöjä ja miksi näitä vähennyksiä ei olisi tapahtunut ilman niiden investointeja Tämä tarkoittaa, että hiilidioksidipäästöt voivat olla varsin kiistanalaisia ​​ja usein olisi tapahtunut. Esimerkkinä on Panaman Panimo, joka oli yli puolet valmiista kun Alankomaiden hallitus haastoi hyvityksiä sille. 8. Yritys voi väittää, että kaasukäyttöinen voimalaitos, johon se investoi, on vähentää hiilidioksidipäästöjä, koska muutoin hiilivoimalaitos olisi rakennettu. Yritykselle ei ole mitään vahinkoa että hiilitehdas olisi rakennettu eikä kaasukäyttöistä laitosta olisi rakennettu ilman hiilidioksidipäästöjä. Ei myöskään ole merkitystä, että tuulipuisto olisi vähentänyt hiilidioksidipäästöjä paljon enemmän. voi kuitenkin lisätä päästöjään takaisin kotimaahan Ympäristöön liittyvä yleinen hyöty on kuitenkin epävarma. Offset-hankkeet edistävät edullisia menetelmiä hiilidioksidipäästöjen Uusiutuvien energialähteiden hankkeet kehitysmaissa Yksi helpoimmista keinoista saada hiilidioksidipäästöjen hyvityksiä on pumpata metaania jätteestä. Tämä johtuu siitä, että uusiutuva energia on sijoittajille kalliimpaa, vaikka se tarjoaa enemmän etuja paikallisyhteisölle ja kansakunnalle. Puiden istutusten käyttö hiilidioksidipäästöinä on erityisen ongelmallista. Ensinnäkin ei ole hyväksyttyä menetelmää laskea, kuinka paljon hiiltä väliaikaisesti otetaan kasvavat puut. Tällaiset puut saattavat vapauttaa hiilonsa aikaisin tulipalojen, tautien tai laittomien hakkuiden seurauksena, mutta tarvittava pitkä ei useinkaan ole toteutettu. Monissa tilanteissa istutukset eivät ole kestäviä Yleensä istutukset koostuvat yksittäisistä lajeista, kuten eukalyptuksesta tai männyksestä, jotka kasvavat nopeasti, ovat korkeita kuitutuotantoa ja ne voidaan helposti kirjautua. He imevät kaiken veden kuivien kuivuvien alueiden ja kuivattujen ja kykenemättömien viljelykasvien ympärillä olevat puut istutetaan saman ikäisten puiden riveihin ja jotka edellyttävät maatalouden kemikaalien, myös lannoitteiden, kemiallista rikkakasvien rikkakasvien torjunta-aineita, jotka saastuttavat jäljellä olevia vesistöjä. Tällaiset viljelmät vähentävät maaperän hedelmällisyyttä, lisäävät maaperän eroosiota ja tiivistymistä ja lisäävät tulipalovaaraa. koska ne ovat monokulttuureja ja koska niiden tiheästi pakattu yhtenäinen rivi ei tarjoa metsässä esiintyviä muodon ja rakenteen vaihteluita. 9. Taloustieteilijät väittävät usein, että markkinat ovat tehokkaampia kuin keskitetyn hallituksen päätöksenteko, koska ne keräävät automaattisesti tietoja ja varmistetaan, että kysyntä ja tarjonta ovat tasapainossa ja resursseja kohdennetaan tehokkaasti. Tällaista argumenttia ei kuitenkaan voida soveltaa keinotekoisiin markkinoihin, kuten päästökauppaan, koska valvonta - ja täytäntöönpanovalmius on edelleen ja on todellakin todennäköisesti suurempi. Päästökaupan toimivuus , sääntelijän on tiedettävä, mitä päästöjä yritys tekee, jotta se voidaan tarkistaa on riittävästi lupaa Liian usein tarkastus ja todentaminen eivät tapahdu. Australian järjestelmässä yritykset arvioivat omat päästöt ja erittäin suuret päästölähteet saavat raportoidut päästöt kolmannen osapuolen auditoimalla 10 Muualla auditointi tapahtuu usein ylikansallisilla yrityksillä, kuten PricewaterhouseCoopers jotka ovat myös konsultteja ja kirjanpitäjiä yrityksille, joiden päästöt he tarkastavat Heidi Bachramin ja hänen Carbon Trade Watchin kollegoidensa mukaan tämä voi johtaa vain vakavaan eturistiriitaan, mikä johtaa petoksiin ja lopulta vähäiseksi takuuksi todellisista päästövähennyksistä. Kirjojen valmistus on erityisen helppoa, kun kaikkialla maailmassa on otettu huomioon offset-arvot. Tuotemarkkinat pyrkivät suojelemaan erittäin saastuttavia tai likaisia ​​teollisuudenaloja antamalla heille mahdollisuuden ostaa emissiolupia tai halpoja offsettejä, eivätkä täytä ympäristöstandardeja. Tällä tavoin Ruddin päästökauppajärjestelmä ei painosta yrityksiä muuttamaan tuotantoprosesseja ja ottaa käyttöön muita toimenpiteitä päästöjen vähentämiseksi. Esimerkkinä sähköntuotannosta Nykyisin sähköntuottajat tarjoavat sähkön määriä kansalliselle sähkömarkkinoille tietylle hinnalle jokaisen seuraavana ajanjaksona. Jos he joutuvat maksamaan päästöluvista, heidän tarjoushintaan oletettavasti suurempi Järjestelmäoperaattori valitsee halvimman sähkön seuraavana päivänä ennustetun kysynnän toimittamiseksi Se vain valitsee uusiutuvan energian tuottaman sähkön vain, jos se on halvempi tai jos ei ole riittävästi muuta sähköä. on kallista, jotta hiili - ja kaasupohjainen sähkö olisi kalliimpaa kuin uusiutuvan energian teollisuus Koska teollisuuden edunvalvonta ja sen seurauksena syntyvä matala korkki, hiilivoimaloiden tuottajille maksettavat korvaukset ja korvausten saatavuus, ei todennäköisesti tapahdu. Joissakin Euroopan kansakunnissa on uusiutuvan energian syöttötariffi, minkä ansiosta kaikki käytettävissä olevat e uusiutuva energia on ostettava kiinteästä hinnasta. Tämä tarjoaa sijoittajille varmuuden ja kannustaa investoimaan uusiutuviin energialähteisiin. Tämän seurauksena Saksalla, jolla on tällainen järjestelmä, on tällä hetkellä maailman johtava tuuli - ja aurinkoenergia sekä uusiutuvan energian tuottamiseen liittyvät kustannukset on kuitenkin vähentynyt dramaattisesti. Saksassa on kuitenkin rajoitettu, koska sähkön yksityistäminen estää välittömät interventiot ja investoinnit hallituksiin. Näin ollen uusiutuvien energialähteiden osuus on edelleen vain murto-osa Saksan sähkönkulutuksesta. Vain varma tapa varmistaa vaihtoehdot kuten aurinko - ja tuulienergiat ovat nopeammin kehittyneet, on hallituksen tehtävä investoida näihin vaihtoehtoihin. Öljy - ja fossiilisia polttoaineita palvelevat yritykset, jotka haluavat jatkaa liiketoimintojensa laajentamista, ovat juuri ne, jotka ovat edistäneet päästökauppaa valintamenettelynä, jos että se on yksi niistä tiedoista, joiden avulla he voivat jatkaa tätä. Hinta 20 tonnia päästöjä kohden todennäköisesti lisää bensiinin hintaa vain 1 tai 2 senttiä litralta, mikä ei ole mikään verrattuna öljyn hinnan päivittäisiin vaihteluihin ja joka tapauksessa hillitä lupaava vähennys valtion polttoainemaksusta polttoaineiden hintojen nousun hillitsemiseksi. Häämäämme itseämme, jos ajatellaan, että ilmaston lämpenemiseen on halpa ratkaisu. Toisaalta voimme maksaa veroja yhteistyön suunnitellulle investoinnille ja kärsivät korkeammista hinnoista, joita voimakas valtion sääntely saattaa johtaa. Näin maksamme suoraan muutokset haluamme. Toisaalta voimme maksaa korkeampia hintoja siinä toivossa, että markkinat tulevat oikeisiin investointeihin ja muutoksiin Lyhytaikaisesti lupahinnat ovat niin alhaiset, että sähköyhtiöt tekevät epäonnistuneita voittoja, koska ne teki Euroopassa sähkön hintaa paljon enemmän kuin on välttämätöntä lupien maksamiseksi. Pitkällä aikavälillä voimme maksaa hintojen nousua, kun hiilen hinta muuttuu markkinakoodiksi Y: n taloudellinen spekulaatio, mutta pienet ja epävarmat ympäristöhyödyt. Ruddin hallitus pyrkii edistämään päästökauppajärjestelmää, vaikka todisteet siitä, että se on voinut saavuttaa huomattavia muutoksia kuluttajien korkeampiin hintoihin, osoittaa, että se ei todellakaan ole kiinnostunut ympäristönsuojelu Halutaan vain nähdä jotain tekemistä. Tämä on ilmeisintä, kun tarkastelemme Ruddin talouden elvytyspakettia. Tässä oli tilaisuus käyttää valtion varoja kansallisen infrastruktuurin uudelleenjärjestelyin tavalla, joka perustaa kansakunnan matalalle - Julkisen liikenteen ja uusiutuvien energialähteiden tulevaisuuden tulevaisuus. Sen sijaan hallitus on maksanut yli 20 miljardin dollarin kuluttajille, kun epätoivoinen toivo on, että niiden lisääntyvä ostos edistää talouskasvua.1 ILEX Energy Consulting, EU: n ETS-analyysi Caps, World Wide Fund for Nature, lokakuu 2005.2 Fred Pearce, arvokkain hyödyke, uusi tutkija 8. tammikuuta, 2005a, s. 6.3 Ross Garnaut, tavoite ja liikerataehdotus, Canberra, Garnautin ilmastomuutos, syyskuu 2008, p 2.4 Toimitus, heikko lääketiede, The Economist 21.5.2009.5 Garnaut, kohteet ja reittisuunnitelma, s. 33.6 Bernd Sch rer , Tradable emission permissions in Germany Puhdas ilmastopolitiikka ympäristöstrategioiden tehostamisessa Steve Sorrellissa ja Jim Skea eds Pollution for Sale Päästökauppa ja yhteistoteutus Cheltenham, Yhdistynyt kuningaskunta, Edward Elgar, 1999, s. 144-5.7 Ympäristökeskus, Yhteenveto Yhdistyneen kuningaskunnan hallitus, toukokuu 2003, p 8.8 Ben Pearson ja Yin Shao Loong, CDM: n vähentäminen kasvihuonekaasupäästöjen tai uudelleenmäärittelyliiketoiminnan tavanomaisen kaupankäynnin toteuttamiskelpoisuutta koskevan keskusteluasiakirjan Kolmas maailmanverkko ja CDM Watch, maaliskuu 2003.9 Fred Pearce, istutuspuut voivat luoda aavikoita, uusi tutkija 29. heinäkuuta 2005b, tulosta todellinen Jutta Kill ja Ben Pe Armeija, metsärikokset sanovat ei Fake Carbonin luottoihin, Gloucestershire, UK, Fern ja uppoaa Watch, marraskuu 2003p 3 Jutta Kill, uppoaa Kioton pöytäkirjaan Lihavoimainen metsät, metsät ja ilmasto Bryssel, Fern, heinäkuu 2001pp 4 , 12-3 Larry Lohmann, The Dyson Effect - hiilen offset-metsätalous ja ilmakehän yksityistäminen, The Corner House Briefing nro 15, 1999.10 DCC, hiilen pilaantumisen vähentämisohjelma Green Paper, Canberra, ilmastonmuutoksen laitos heinäkuu 2008, s. 42.11 Heidi Bachram , et al. Sky ei ole raja kasvihuonekaasujen kehittyvillä markkinoilla, Amsterdam, Carbon Trade Watch, tammikuu 2003, s. 37. Prof. Sharon Beder on Wollongongin yliopiston kunniatohtorin professori Sharon Bederin julkaisuja. Osapuolet, joilla on Kioton pöytäkirjan mukaiset sitoumukset Liite B Osapuolet ovat hyväksyneet päästöjen rajoittamiseen tai vähentämiseen tähtäävät tavoitteet Nämä tavoitteet ilmaistaan ​​sallittujen päästöjen tai osoitettujen määrien tasoina vuosina 2008-2012 n päästöoikeudet sallitut päästöt on jaettu määrättyihin AAU - yksiköihin. Kioton pöytäkirjan 17 artiklassa määritellyt tuotemarkkinat antavat maille, joilla on päästöyksiköitä vara - päästöihin, sallivat ne mutta joita ei käytetä - myydä ylimääräinen kapasiteetti maille jotka ovat tavoitteidensa yläpuolella Näin syntyy uusi hyödyke päästöjen vähentämisen tai poistumisten muodossa Koska hiilidioksidi on tärkein kasvihuonekaasu, ihmiset puhuvat yksinkertaisesti hiilen kaupasta Hiilidioksidia seurataan nyt ja kaupataan kuten mikä tahansa muu hyödyke Tämä tunnetaan nimellä hiilimarkkinat. muut hiilialan markkinayksiköt. Jotta voitaisiin puuttua huoleen, jonka mukaan osapuolet voivat ylittää yksiköt ja myöhemmin olla kykenemättömiä täyttämään omat päästötavoitteensa, kummankin osapuolen on pidettävä yllä ERU: n, CER: ien, AAU: iden ja tai RMU: t kansallisessa rekisterissään Tämä varaus, joka tunnetaan sitoumusjaksona, ei saa laskea alle 90 prosenttia sopimuspuolen määrästä tai 100 prosenttia viidestä joka on alhaisempi. Kaasuminen kotimaisiin ja alueellisiin päästökauppajärjestelmiin. Emissioiden kaupankäyntijärjestelmät voidaan perustaa ilmastopolitiikan välineiksi kansallisella tasolla ja alueellisella tasolla. Näissä järjestelmissä hallitukset määrittävät päästövaatimukset, joita päästökauppajärjestelmä osallistuvat yhteisöt Euroopan unionin päästökauppajärjestelmä on toiminnassaan suurin. Päätös 11 CMP 1 Kioton pöytäkirjan 17 artiklan mukaisista päästökauppaa koskevista yksityiskohtaisista säännöistä, säännöistä ja suuntaviivoista. Päätös 13 CMP 1 yksityiskohtaisista säännöistä, 7 4 Kioton pöytäkirjasta.

No comments:

Post a Comment